maandag 14 januari 2013

Lekker gescrapt met pannenkoeken... en een nieuwe stempel

Nieuwe collectable

Hebben jullie de nieuwe producten van Marianne design al gezien? Er zijn o.a. nieuwe creatables, craftables, stempels en collectables. Ze kwamen donderdag binnen en vandaag ben ik al met een set van die collectables aan de slag gegaan. Deze set bestaat uit een stans en een bijpassende stempel. Erg leuk en gemakkelijk. Eerst stans je de bloem uit met behulp van de cuttlebug en dan stempel je de afbeelding op de gestanste bloem.

Ik heb een spread gemaakt. Het was namelijk onze scrap-dag. Eén keer in de maand spreek ik met Marianne en een vriendin af om te scrappen. En bij te kletsen uiteraard.
Door de komst van Anna was het er al een tijdje niet van gekomen om mee te doen.
Met Anna slapende en brabbelend bij ons, lukte het om deze spread te maken.


Ik maakte ook nog een kaart in dezelfde tint met die collectable-set.
Verder gebruikte ik een label, een tekst-stempel en masking tape.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten