zaterdag 22 december 2012

Een trap vol kerstkaarten


Mijn ouders hebben een trap in de kamer en onderaan die trap is mam's hobbytafel.
Die trap zag er gisteren zo uit. Vol met de kerstkaarten, die mam aan het maken is.
Wat een leuk gezicht hè?
Mam maakte al eerder kaarten met dezelfde plaatjes en de cuttlebug/stempeltechniek. Die zie je hier. En hoe de techniek met de stempelinkt en de cuttlebug gaat, wordt hier uitgelegd.

Maar mam is niet de enige die nog druk is met haar kaarten. Ook ik ben nog bezig. Ik maak er dit jaar maar een nieuwjaarskaart van. Door de komst van Anna ben ik er dit jaar laat mee begonnen. Ik zal de kaarten binnenkort op dit blog laten zien.

Ben jij ook nog bezig en heb je nog materiaal nodig?
Wij zijn vandaag nog tot 16.00 uur open. Daarna gaan wij ook even van de feestdagen genieten en balansen (voorraad tellen).

Op vrijdag 4 januari gaan we weer open.
Om weer ruimte te maken voor nieuwe artikelen gaan we opruimen. Daarom hebben we op vrijdag 4 januari en zaterdag 5 januari allerlei koopjes in ons magazijn staan.
Komen jullie ook?

Het eindresultaat van mam's kerstkaart.

Oja, Marianne laat op haar blog zien hoe haar kerstkaarten tot stand zijn gekomen. Ze laat het stap-voor-stap zien. Elke dag een beetje. Kijk hier maar.

En wie nieuwsgierig is hoe mijn ouders nu naar boven gaan, die kan ik verklappen dat ze niet naar boven hoeven, omdat ze een slaapkamer beneden hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten