zaterdag 1 september 2012

Leuke drieluik-kaarten


Vandaag kreeg ik een mail van Tonnie uit Hellevoetsluis met daarin deze foto's van kaarten, die ze gemaakt heeft.
Hele leuke kaarten, Tonnie!

Wil je ook met het knipvel van het autootje aan de slag? Kijk dan eens bij de voordeel-pakketten in onze (web)winkel. Er is een pakket waar dit autootje in zit. Lekker voordelig!
Enne... Nog meer voorbeelden, die je met de vellen uit de voordeelpakketten kunt maken, vind je op onze website, bij 'voordeel-pakketten'.

Het knipvel van de margriet hieronder hebben we niet meer. Toch heb ik de kaart op dit blog geplaatst. Voor wie het knipvel nog heeft liggen...
Het knipvel met de memoblaadjes, dat ook op de kaart van Tonnie gebruikt is, hebben we nog wel.
Ook in het bruin overigens.


Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten