zondag 15 juli 2012

Tea-time


gemaakt door Els
gemaakt door Els

Vandaag laat ik jullie allerlei creaties zien die met mijn knip-vellen met theepotjes zijn gemaakt.

gemaakt door Els

Zoals deze merci-doosjes, die Els maakte.
Ze maakte een doosje met de blauwe theepotten.

Maar ook met de roze, met de cupcake erbij.
Ze zien er erg smakelijk uit!

gemaakt door Els
gemaakt door Silvia
Ook Silvia maakte een kaart met het roze vel met de cupcake.
Die ziet er ook heel gezellig uit!

Ben jij ook geïnspireerd door mijn kaarten?
Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten.
Klik hier om me te mailen.


Hier zijn overigens nog meer ideeën om met het vel met de theepotten en de cupcakes te doen.
Vaste volgers van mijn blog hebben deze kaarten vast al wel gezien.
Een paar maanden geleden blogde ik er al over.

Die kaarten maakte ik voor een tijdschrift.
Helaas was er toen geen plaats en is het artikel niet geplaatst. Maar het artikel staat nog wel op onze website.
Je kunt het hier vinden.

En in onze webwinkel kun je een pakket bestellen met de gebruikte materialen erin.
Ja, ook de foto's zitten er in, zodat je de kaarten precies zo kunt maken. Maar je kunt ook een setje foto's bestellen.







En ook van het vel met de blauwe theepotten hebben we een leuk pakket.


Have a nice cup of tea!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten