woensdag 18 april 2012

Kadootjes

Gemaakt door Addy

Vandaag laat ik jullie allerlei kadootjes zien. Allerlei kleine aardigheidjes met papier.

Addy maakte dit snoeppotje, dat ze versierde met rozen.

Hoe je deze rozen kunt maken, zie je op onze website, bij 'werkwijzes'. En er staat ook een uitgebreide beschrijving in mijn boek 'Roses for you'.

Gemaakt door Wilma
 Wilma maakte deze wikkel om een doos chocolade.

Gemaakt door Karin
Gemaakt door Addy

Onlangs gaf ik de cursus 'kado-doosjes maken'.
Tijdens die cursus maakten we drie verschillende doosjes.
Eén daarvan was een 'melkpakje'.
Karin en Addy maakten deze varianten op dat 'melkpakje'.

Gemaakt door Addy




Wat hebben jullie leuke creaties gemaakt!

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten