donderdag 26 januari 2012

Aanschuifworkshop 26 en 27 januari


Regelmatig geven we aanschuifworkshops.
Tijdens deze workshops maak je tegen een kleine vergoeding een kaart, spread of iets dergelijks. Je hoeft niet te reserveren, als er plaats is, kun je aanschuiven.

Op donderdag 26 januari van 14.00-21.00 uur en vrijdag 27 januari van 10.00-17.00 uur is er weer zo'n aanschuifworkshop.
Het thema is Valentijn. Je kunt een spread of een kaart maken.
 



Voor de spread hoef je geen foto's mee te nemen, die kun je er ook later op plakken.
Komen jullie ook aanschuiven?

2 opmerkingen:

  1. Was 't maar waar dat ik aan kwam schuiven, een beetje ver voor mij helaas. Maar ik vind de voorbeelden erg mooi!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me door jouw spread laten inspireren. Je vindt m'n spread op mijn blog.

    http://terugnaaraustralie.blogspot.com/2012/02/guy-do-you-have-minute.html

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen