donderdag 15 september 2011

Postzegels

Wie sinds kort post van mij heeft ontvangen, heeft het al gezien. Ik heb een eigen postzegel!!!

Ik heb het speciaal ontworpen om een schrijf-set in mijn nieuwe boek mee aan te kleden. (Nog even geduld. Mijn boek komt eind deze maand uit.)

Wat zouden mijn grootouders dat leuk gevonden hebben. Opa was vroeger namelijk postkantoor-houder. Hier in Abbekerk.
Eerst was het postkantoor bij mijn grootouders aan huis. Het huis waar ik inmiddels in woon.
Halverwege de jaren 70 werd er een postkantoor in Abbekerk gebouwd, waar opa op kantoor zat. Inmiddels is dat pand geen postkantoor meer, maar een hobbywinkel. Mijn hobbywinkel.

Tja, dan heeft zo'n postzegel toch een extra betekenis.

Helaas, kan ik deze postzegels niet meer aan mijn grootouders laten zien, omdat ze niet meer leven.

3 opmerkingen:

  1. Een bijzondere zegel , met een bijzonder verhaal !
    Hij is erg mooi , daar mag je trots op zijn .
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een erg mooie postzegel!!!

    Ik plak ze elke keer met veel plezier op een bestelling (de meeste bestellingen worden door mij verzonden).

    Het ziet er toch veel leuker en kleurrijker uit als zo'n saaie 'gewone' postzegel. Net als dat het veel leuker is om een kaart in een gekleurde envelop te ontvangen (eventueel versierd met een plaatje of een stempel), is het met zo'n mooie postzegel toch een klein kadootje om post te ontvangen.

    En opa en oma..., zouden die niet over onze schouders meekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat zouden opa en oma jouw postzegels mooi gevonden hebben. Ze zouden trots op je zijn geweest.

    Liefs, mamma

    BeantwoordenVerwijderen