donderdag 1 september 2011

Lang naganieten van een paar dagen Parijs

Zoals jullie vast wel weten, ben ik vorig jaar een paar dagen met mijn zus Marianne naar Parijs gegaan. We hebben er veel foto's gemaakt. Inmiddels heb ik al heel wat foto's gescrapt. Eens in de maand spreek ik namelijk met een vriendin af om te scrappen. Meestal werk ik dan aan mijn scrapboek van Parijs. Zo ook vorige week.
De keuze van het papier was snel gemaakt. We hebben namelijk een hele mooie nieuwe lijn binnen. 'Printery' van Prima. En die lijn vond ik wel erg goed bij de sfeer passen. Ik maakte onder andere deze spread.
Het album begint nu op te schieten, het is bijna klaar. Leuk dat het bijna af is. Alhoewel?... Ik vind het namelijk heel fijn om tijdens het scrappen na te genieten van die dagen in Parijs.
Op naar de volgende stapel foto's... en herinneringen.

Wil je zien wat Marianne en Esther gemaakt hebben tijdens ons scrapdagje? Ga dan naar onze website, kijk bij 'ideeën' en dan bij 'challenge'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten