zaterdag 20 augustus 2011

Jongenskaarten met gereedschap

Deze foto's van kaarten vond ik in mijn mailbox. Ze zijn allemaal gemaakt met mijn knip-vellen met gereedschap. Een al wat ouder vel, maar het vel wordt nog vaak gebruikt om mannen- of jongenskaarten te maken.
De kaart hierboven maakte mam voor een achterneefje. Het is gemaakt van een strook karton van 7,5 x 30 cm. De strook is in vieren gevouwen. Mam heeft een pocket in de kaart gemaakt, waarin ze geld heeft gestoken.

De kaart hierboven maakte Sippie. Ze combineerde het gereedschap-vel met achtergrond-papier Herman en letters van een lettervel.

Hiernaast zie je een envelop, die Willy maakte.

Dat hebben jullie weer mooi gemaakt! Leuk dat jullie de foto's naar mij opstuurden!

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Wil je ook aan de slag met dit knip-vel van het gereedschap? Het is nog steeds verkrijgbaar in onze winkel en webwinkel.

1 opmerking: