maandag 22 augustus 2011

Creaties met roze pioenrozen



Deze creaties met mijn nieuwe knipvellen met de roze pioenroos vond ik onlangs in mijn mailbox.

Addy maakte deze kaarten. Een aantal kaarten die ze bij mij op de cursus 'kerstkaarten' gemaakt had, inspireerden haar tot deze kaarten.
Voor de kaart hierboven gebruikte ze een sheet en pearlmaker.

Voor de kaart hiernaast gebruikte ze een embossingmal. Ze schuurde het color core karton, zodat het wat lichter van kleur werd.

In onze winkel en webwinkel vindt je de materialen, zoals de knipvellen, embossingmal en pearlmaker.



Annette maakte van een chipskoker dit doosje.


Wat weer een mooie creaties! Bedankt voor het mailen van de foto's!


Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten