vrijdag 1 april 2011

Kransen



Vandaag en morgen worden er kransen gemaakt tijdens de aanschuifworkshop.
Er kon uit verschillende kleuren gekozen worden. In mijn vorige blog kon je een paarse zien. Hiernaast zie je een blauwe, die vandaag gemaakt werd.






De kransen zijn gemaakt van taartrondjes. Wil je leren hoe je zo'n krans maakt, doe dan morgen ook mee aan de aanschuifworkshop.
Maar er is morgen meer..... Het schijnt namelijk erg mooi weer te worden. Als het prettig is om buiten te demonstreren, laat mam zien hoe je stempel-afdrukken in kunt kleuren met aquamarkers.


De gele krans, die je hier ziet, maakte ik van grotere taartrondjes. Het is daardoor een veel grotere krans geworden.
Ik heb de krans in onze etalage gehangen.

Ik heb nog een krans liggen, die nog niet versierd is. Ik ben van plan om daar foto's in te verwerken. Als die af is, zal ik die ook op mijn blog zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten