zondag 6 maart 2011

Scrappen met nieuwe Marjoleine vellen


Dat je met mijn vellen ook leuk kunt scrappen, wil ik jullie aan de hand van deze twee voorbeelden laten zien. Beide voorbeelden zijn gemaakt met mijn nieuwe groene bloemetjes-vellen en achtergrond-vellen Marianne.


Wilma maakte deze leuke hanger met een vrolijke foto van haar kleinzoon Dylano. In de linker bovenhoek gebruikte ze een creatable, die ze versierde met pareltjes gemaakt met pearlmaker. Het kleerhangertje heeft haar man Jan gebogen.

Ook Marianne heeft met mijn vellen gescrapt. Ze maakte deze spread. Daarbij heeft ze ook weer die leuke stempels van Eline Pellinkhof gebruikt, die ze eerder ook al eens gebruikte.

Op die stempel zitten ook kleine figuurtjes, zoals bloemetjes. Ze stempelde de bloemetjes op een stukje papier en knipte ze uit. Dit werden maskertjes. Vervolgens stempelde ze op lichtgroen karton bloemetjes en legde het maskertje er precies bovenop. Vervolgens stempelde ze de letter. Doordat de bloemetjes afgedekt zijn, zie je geen stempelafdrukken door elkaar. Zo deed ze alle letters en knipte ze vervolgens uit.

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties in dit blog plaatsen. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten