maandag 14 februari 2011

Paarse creaties


Ik kwam op internet en in mijn mailbox een aantal paarse creaties tegen, die ik graag aan jullie wil laten zien.









De mooie kaart hiernaast maakte mam, geïnspireerd op een kaart uit mijn boek 'Veel liefs'.


En Brenda van 12 is aan de slag gegaan met mijn nieuwe bloemen-vellen.
Van die bloemen-vellen kun je roosjes maken.
Met die roosjes versierde Brenda een kado-tasje en een houten hart. Heel mooi gemaakt!

Wil je ook zulke roosjes maken? Hier staat een beschrijving hoe je deze roosjes maakt.




En de kaart hiernaast is gemaakt door Chantal.
Ook erg mooi!

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties in dit blog plaatsen. Klik hier om me te mailen.

1 opmerking:

  1. Jij hebt snel je blog aangepast.
    Ben meteen volger geworden.
    Op naar de 1.000

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen