dinsdag 10 augustus 2010

Scrappen met een t-shirt

Mijn zus Marianne scrapt veel. Regelmatig scrapt ze over het jaartje dat ze aan het backpacken was in Australië. Inmiddels heeft ze er al diverse boeken van. Maar ze heeft nog lang niet alle foto's ingeplakt.
Deze titelpagina liet ze me gisteren zien. Ik vond het idee zo leuk, dat ik hem met jullie mocht delen in dit blog. Marianne heeft namelijk een t-shirt gebruikt. Zo'n t-shirt met een toeristische print erop.
Het t-shirt plakte ze met dubbelzijdig plakband om een stuk karton. Dat plakte ze op een geel scrapvel. Vervolgens borduurde ze de rand met stiksteekjes. De chipboard letters, de bloem en de knoop plakte ze vast met tacky glue. Het toegangskaartje zit vastgespeld.
Ook is Marianne creatief geweest met de letters. Omdat ze al veel letters uit het setje gebruikt had, waren er wat letters op. Maar van de 'g' maakte ze een 'a'. En ook voor de ontbrekende 'l' had ze een oplossing.

Ook voor de challenge van augustus gebruikte Marianne foto's van Australië. Het thema was dit keer namelijk 'citytrip'. Ik heb gescrapt over Parijs en Esther over Londen. Je ziet het op onze website. (Klik op 'ideeën' en dan op 'challenge'.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten