woensdag 31 maart 2010

Van het één naar het ander

Het ene project is soms nog niet afgerond of het volgende begint al weer. Zo ook de afgelopen week.
Vorige week woensdag was de laatste van de serie kaarten-cursussen met mijn zwart-wit collectie en ik kon al weer de kaarten voor de volgende cursus (Easel-kaarten) gaan bedenken.
Daarna de bus geladen voor de beurs in Rijswijk, die we donderdags hebben opgebouwd. Maar voordat we daaraan begonnen, eerst nog een nabestelling bij de drukker opgehaald en bij de groothandels gebracht. Waar we gelijk ook even geshopt hebben.
Vrijdag, zaterdag en zondag de beurs in Rijswijk.
's Maandags wat spullen, die mee waren, opgeruimd. Ook kwam er nog een vertegenwoordiger langs, waarbij we weer allerlei leuke nieuwe producten hebben besteld!
Gisteren de voorbeelden gemaakt voor een artikel in een tijdschrift. En de voorbeelden voor de cursus 'Easel-kaarten' afgemaakt, waarvan vanmorgen de eerste was.
Zo, nu het één en ander is afgerond en de cursus 'Easel-kaarten' van start is, heb ik weer ruimte in mijn hoofd voor nieuwe ideeën en kan ik ik mij weer op andere projecten richten. Zoals de cursusdagen van april. Met welke materialen wil ik werken, welke technieken wil ik erbij gebruiken, welke demonstraties?

1 opmerking:

  1. Ik ben Lily Mullenders
    Maak graag mooie kaarten maar vind de kaarten die zo druk en heel bond zijn houw ik niet zo van. Dan pas alles aan naar mijn idee.
    De kaart met de Tulpen vind ik mooi jammer dat ze niet in zijn geheel te zien is.
    Uw Blog vind ik wel heel interesand.
    Ga nu ook naar U Website wand ik heb heel wat leuke paketten van U op Beurzen gekocht. ga zo door. Groetjes lily vrouw van 65 jaar

    BeantwoordenVerwijderen