woensdag 3 maart 2010

Aanschuifworkshop voorbereiden

Nadat ik gisteren cursus had gegeven, een wandeling met Marianne had gemaakt en een paar bestellingen van de webwinkel bij elkaar had gezocht, ging ik de aanschuifworkshop voor vrijdag en zaterdag voorbereiden. Ik pakte eerst alle nieuwe materialen bij elkaar, waar ik mee wilde werken. Mijn nieuwe knipvellen, dat mooie nieuwe karton, die goedkope stempels en het band dat ik vorige week bij de groothandel had meegenomen. En toen ging ik met al die materialen schuiven. Dat stempeltje in de hoek, het band langs het karton. Hoe lang maak ik het kartonnetje, zodat het een mooie verhouding is? Nee, toch wat langer. De vouw eens een keer aan de bovenkant van de kaart... En uiteindelijk was de kaart hiernaast het resultaat. Wil je de kaart ook maken? Kom dan naar de aanschuifworkshop! Je kunt vrijdag 5 maart aanschuiven van 10.00 tot 17.00 uur en zaterdag 6 maart van 10.00 tot 16.00 uur.

1 opmerking: