dinsdag 9 februari 2010

Open dag bij de groothandel

Zondag en maandag was er een open dag bij de groothandel. Ik was uitgenodigd om er te demonstreren. Van te voren had ik thuis al allerlei voorbeelden gemaakt. Kaarten, scrap-pagina's en decoraties, allemaal met mijn nieuwe serie vellen. Nadat ik mijn tafel met al die voorbeelden had ingericht, kwamen de eerste winkeliers al een kijkje nemen. Erg gezellig en veel leuke reakties! Ondertussen was Marianne in het magazijn aan het shoppen voor de winkel. Beide hebben we ook bij de andere demonstraties gekeken en nieuwe materialen uitgezocht voor de winkel. Maandags ging mam mee. Omdat Marianne al geshopt had, had mam tijd om aan wat workshops mee te doen. Onder andere bij Tim Holtz. Daar heeft ze gestempeld. Helemaal enthousiast en geïnspireerd kwam ze bij zijn workshop vandaan. Sommige ideeën gaat ze misschien wel bij haar stempel cursus gebruiken.
Bent u nieuwsgierig naar de voorbeelden die ik mee had naar de groothandel? Binnenkort komen ze op de website, maar u kunt ze ook zaterdag bekijken. Dan zijn er tijdens onze cursusdag ook een paar demonstraties, waarbij de voorbeelden te zien zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten