woensdag 4 november 2009

Letters

Als ik de papier maché letters bij de groothandel zie, ben ik er meteen enthousiast over. Zo'n groot woord staat leuk in het interieur. En je kunt het naar smaak versieren, met de materialen en technieken die je wilt. Ik kies voor het woord KERST. Als ik de letters beschilderd en beplakt heb met scrappapier, vind ik het eigenlijk al mooi. Zo staan de letters een week in de woonkamer. Gisteren heb ik ze versierd met mijn knip-vellen. Helemaal leuk voor de kerst! Tja, en zo zijn er nog veel meer mogelijkheden met de letters. Want als eyecatcher doen ze het in het ook leuk in de slaapkamer, woonkamer, keuken. Verzin een leuk woord! Of een naam. Leuk als kraamcadeau! Mogelijkheden genoeg. Bij mij komen er in ieder geval nog meer letters in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten