zaterdag 10 oktober 2009

Hoe meer, hoe beter?

Onlangs had ik weer eens foto's laten afdrukken. Een heleboel. Toen ik de foto's ophaalde leek er geen einde aan de mapjes te komen, die de mevrouw van de foto-service uit haar bakken haalde. Heerlijk, een lekker grote stapel foto's om mee te scrappen! Daar wordt je toch helemaal blij van!
Maar de hoeveelheid doet er niet altijd toe, ondervond ik vandaag. De ouders van een goede vriendin hadden een afdruk van een oude foto gevonden, waar ik met opa op sta. Die ene foto, opa en ik, zo'n kostbaar moment. Daar wordt je minstens zo gelukkig van, om daar mee te kunnen scrappen!!!

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi verhaaltje, kreeg bijna tranen in mijn ogen. Sommige dingen zou je zo weer terug willen halen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enigggggggg leuk ideee ook succes met scrappen, groetjes Wilma uit Alforst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kadootjes zitten in een onverwachte hoek op een goed moment!!

    BeantwoordenVerwijderen